KARTA USŁUG
Wydział Transportu i Rozwoju Powiatu
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim,
ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel.: (044) 724-21-27, 44 724-27-50;
fax: (044) 724-29-15
I. NAZWA USŁUGI:
ZGŁOSZENIE ZMIAN DOTYCZĄCYCH POSIADANEGO UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA TRANSPORTU DROGOWEGO
II. PODSTAWA PRAWNA:
Uwaga:
Przewoźnik drogowy obowiązany jest zgłaszać na piśmie lub w postaci dokumentu elektronicznego organowi, który udzielił:
- zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
- licencję,
- zaświadczenie na wykonywanie krajowego niezarobkowego przewozu drogowego,
zmiany danych dotyczących tych dokumentów nie później niż w terminie 28 dni od dnia ich powstania.
III. WYKAZ POTRZEBNYCH DOKUMENTÓW:
IV. WYSOKOŚĆ OPŁAT:
V. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Starostwo Powiatowe, Wydział Transportu i Rozwoju Powiatu,
ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel. (044) 724-27-50, wew. 405
godziny pracy: poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30, wtorek: 7:30 - 17:00
VI. CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY:
niezwłocznie
VII. STAN SPRAWY:
Stan załatwienia sprawy można sprawdzić wysyłając na adres: transport@powiat-tomaszowski.pl - zapytanie w temacie którego będzie Imię, Nazwisko osoby (lub nazwa firmy) składającej wniosek oraz data złożenia przedmiotowego wniosku. W treści proszę podać krótką informację charakteryzującą przedmiot sprawy.
Odpowiedź zostanie do wnioskującego odesłana bez zbędnej zwłoki.
VIII. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
IX. TRYB ODWOŁAWCZY: