O B W I E S Z C Z E N I E
Starosty Tomaszowskiego
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 176 z późn.zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 775 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek Inwestora – Wójta Gminy Tomaszów Mazowiecki, reprezentowanego przez pełnomocnika Kamila Ziółkowskiego, który wpłynął do tut. Starostwa w dniu 15.12.2023r. (uzupełniony o braki formalne w dniu 08.01.2024r.), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej – ulic Zielonej w Smardzewicach nr 116417E na działkach i częściach działek o nr ewid. 2238, 2239, 1353, 1354, 2295, 2240/1, 2256, 1266, 1267/6, 1267/2, 1268, 1269, 1273/1, 1274/1, 1275/1, 1275/2, 1276/1, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281/9, 1283/10, 1284/10, 1284/2, 1285/1, 1285/10, 1286/9, 1287/9, 1288, 1617, 1618 obr. 13 - Smardzewice w gminie Tomaszów Maz.
W związku z powyższym informuje się, że strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, znak: WAB.6740.1.20.2023 w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Św. Antoniego 41 w Wydziale Architektury i Budownictwa, pokój nr 109 (w godz. 800 – 1500) i wnieść ewentualne uwagi bądź zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia dokonania publicznego ogłoszenia (zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej tj. od dnia 19.01.2024r.).
STAROSTA TOMASZOWSKI
/-/ Mariusz Węgrzynowski