W Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Maz. wprowadzono system zarządzania kolejką do załatwienia wszelkich spraw w Wydziale Komunikacji.
Pobieranie biletu z automatu biletowego jest warunkiem załatwienia sprawy w wydziale – bilet ten należy okazać pracownikowi przed obsługą. Interesanci bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie będą obsługiwani, a osoby, które przybyły zbyt późno tuż przed zakończeniem pracy wydziału mogą nie otrzymać biletu na dany dzień.
Instrukcja pobrania biletu w budynku Starostwa:
1) Po przybyciu do Starostwa należy pobrać bilet z automatu biletowego znajdującego się w korytarzu przy Wydziale Komunikacji. Na bilecie znajdują się informacje: symbol grupy do załatwienia – A, B, lub C, numer biletu, ilość oczekujących w kolejce oraz data i czas pobrania biletu.
2) Następnie należy oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na wyświetlaczu nad okienkiem, do którego należy podejść (dodatkowo numer zostanie wywołany przez głośnik i wyświetlony na ekranie monitora znajdującego się nad drzwiami w korytarzu).
Uwagi:
Przed pobraniem biletu z automatu biletowego prosimy o uważne zapoznanie się z grupami możliwych do załatwienia spraw w systemie, tj.:
A - * Rejestracja pojazdów
* Wymiana dowodów rej.
* Wnioski o wtórniki
* Złomowanie, czasowe wycofanie
B - * Odbiór stałych dowodów rej.
* Wpisy w dowodzie rej. (hak, gaz, VAT, współwłasność, itp.)
* Odbiór wtórników
* Zgłoszenie zbycia pojazdu
C - * Prawa jazdy
- bez kompletu dokumentów złożenie wniosku będzie niemożliwe;
- szczegółowy opis możliwych do załatwienia spraw w wydziale, znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej;
- godziny w których automat biletowy wydaje bilety to:
(dla grupy spraw A) pn-pt: 7.15 – 14.00
wtorek: 7.15 – 15.30
(dla grupy spraw B+C) pn-pt: 7.15 – 14.15
wtorek: 7.15 – 15.45
- w przypadku nie stawienia się przy wybranym okienku po trzykrotnym wywołaniu przez System, odnotowuje on rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi ponownie pobrać bilet);
Internetowy system umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji
Celem skorzystania z internetowego systemu umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji wymagana jest jednorazowa rejestracja na portalu: System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji.
Podczas rejestracji (zakładka: „Zarejestruj”) należy podać: imię, nazwisko, e-mail, hasło oraz zaakceptować regulamin.
Po rejestracji system wyśle na podany adres email link aktywacyjny. Po otrzymaniu wiadomości email należy aktywować konto w systemie umawiania wizyt.
Podczas każdorazowego logowania (zakładka „Zaloguj”) wpisujemy e-mail i hasło (podane podczas rejestracji do sytemu).
Aby zarezerwować wizytę (zakładka „Nowa rezerwacja”), należy wybrać odpowiednią grupę spraw, dzień oraz godzinę planowanej wizyty. Następnie potwierdzić rezerwację wybierając „ok”.
W przypadku poprawnej rezerwacji pojawi się komunikat: „Czas został zarezerwowany” z podaną grupą spraw, lokalizacją, godziną i numerem biletu. Dodatkowo zostanie wysłany mail na skrzynkę pocztową interesanta podaną podczas rezerwacji, potwierdzający rezerwację z datą oraz godziną wizyty w wydziale.
W wybranym dniu, ok. 5 minut przed umówioną wizytą należy stawić się w Wydziale Komunikacji i oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru biletu przez pierwsze wolne stanowisko.
Uwagi:
- interesanci umówieni przez Internet mają wyższy priorytet przed wszystkimi oczekującymi;
- w przypadku nie stawienia się na wywołanie przez system w określonej godzinie, System odnotowuję rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi umówić następną wizytę w innym terminie lub pobrać normalny bilet);
- godziny na które przyjmowane są rezerwacje to:
pn-pt: 8.00 – 14.00
wtorek: 8.30 – 15.00
- interesant może zarezerwować przez Internet tylko po jednej wizycie z danej grupy spraw (A,B,C) na dany dzień;
- rezerwacji dokonuje się z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, maksymalnie na 21 dni do przodu.