O B W I E S Z C Z E N I E
Starosty Tomaszowskiego
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 176 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 2000 z późn. zm.) zawiadamia się, że na wniosek Inwestora – Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, reprezentowanego przez pełnomocnika Przemysława Kwaśniaka, który wpłynął do tut. Starostwa w dniu 03.02.2023r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Piaskowej w Tomaszowie Mazowieckim wraz z budową odwodnienia, odgałęzień od istniejącej kanalizacji sanitarnej do posesji nie posiadających takich odgałęzień, budowę oświetlenia oraz rozwiązaniem kolizji na działkach i częściach działek o nr ewid.: 155, 160, 147, 148, 149, 172, 63, 127, 163/112, 163/113, 163/146, 163/63 położonych w obrębie ewid. nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim.
W związku z powyższym informuje się, że strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, znak: WAB.6740.1.2.2023 w Starostwie Powiatowym w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Św. Antoniego 41 w Wydziale Architektury i Budownictwa, pokój nr 106 (w godz. 800 – 1500) i wnieść ewentualne uwagi bądź zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia dokonania publicznego ogłoszenia (zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej tj. od dnia 10.03.2023r.).
STAROSTA TOMASZOWSKI
/-/ Mariusz Węgrzynowski